حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) در یک منزل مسکونی در خیابان شهرآرا رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور هم گفت: با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش سوزی منزلی مسکونی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه‌های شهید مبارکی و شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

ابوالفضل اسدی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع مدیر عملیات سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور یافت و بر اجرای عملیات اطفای حریق و نجات نظارت داشت.

وی ادامه داد: بر اثر شدت انفجار، مرد جوانی حدودا ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و زنی حدودا ۶۰ ساله نیز به شدت مجروح شد که توسط آتش نشانان از درون منزل خارج و به اورژانس پیش بیمارستانی تحویل شد تا به مراکز درمانی اعزام شود.

اسدی اظهار کرد: شدت انفجار فوق به حدی بوده که شیشه‌های منازل اطراف شکسته و به اطراف پخش شده و سقف یکی از اتاق‌های منزل مسکونی مزبور نیز فرو ریخته بود.

وی تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی درخصوص علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست اقدام است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.